onsdag 21. desember 2011

Blomstebukett!!

Vi fikk i oppgave å lage en blomsterbukett som var radimaal, det betyr at buketten er bred.
Fargene som dominerer er rød og grønn og de er komplementære farger.
Formene er runde og spisse, dette er formkontraster.
vi lager først en mansjett med sisalhåret, og det håre kommer fra kokosnøttene.
vi tvinner floratape rundt ståltråden får at formen skal holde seg på mansjetten vi skal lage.
jeg ble sånn passe fornøyd med produktet mitt, jeg kunne godt laget det nøyere og gjort en annen teknikk.
i dag har jeg lært hvordan man lager en bukket.
jeg synes jeg fikk veldig godt tak på den floratape som vi skulle snurre rundt ståltråden.
jeg ga den første mansjetten min til linn, så jeg har egentlig laget to mansjetter.

P.S: bilder kommer senere ;)
- God jul og Godt nytt år
- Madelene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar